Data: 2014-03-31
Printre agentiile care isi deschid portile anul acesta in cadrul Noptii Agentiilor, se numara si Creionetica, o agentie multimedia dedicate cauzelor societale. Creionetica isi propune ca prin grafica, text, video, audio, fotografie, webdesign si evenimente interactive, sa contribuie la dezvoltarea unei societati echilibrate.
Tema serii este "Arta consumului". Cei de la Creionetica vor vorbi prin expozitii, proiectii si muzica, despre importanta consumului in viata noastra si cat de mult publicitatea ne influenteaza perceptiile asupra vietii
Creionetica va asteapta la Casa de pe Chei (Splaiul Unirii, nr. 195), la un pahar si o discutie in gradina.
Noaptea Agentiilor este un eveniment care isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de comunicare, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat. Initiativa acestui eveniment a venit din convingerea ca si agentiile de comunicare merita sa aiba un eveniment similar Noptii Muzeelor/galeriilor de arta/filmului.
sursa foto: aici.