«  Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013  »

Selectie antreprenor pentru start-up intreprindere de economie sociala in Galati

Postata in: Oportunitati
Data: 2015-08-17

Fundatia inima de copil cauta o persoana motivata, dinamica, responsabila, cu un puternic profil antreprenorial, capabila sa isi utilizeze taloentul pentru a creste si dezvolta un start-up al organizatiei, transformand o activitate de terapie ocupationala existenta intr-un business de succes.

https://atelierproduse.wordpress.com/

Persoana potrivita trebuie sa aiba dorinta de a imbina impactul de business cu impactul social si sa impartaseasca cultura si valorile organizatiei.

Start-up-ul va fi finantat pana in luna decembrie 2015 prin fondul structural european in cadrul proiectului ”SES-Sustinere Economica si Sociala pentru persoane vulnerabile”, urmarindu-se ca apoi sa atinga in 6 luni punctul de break-even.

Responsabilitati:

  • Obtine autorizatiile necesare pentru derularea activitatii;
  • Participa activ la redefinirea strategiei anuale de dezvoltare si marketing a structurii de economie sociala si identifica cele mai avantajoase forme de promovare a produselor si serviciilor;
  • Dezvolta si implementeaza planul operational conform strategiei.
  • Coordoneaza elaborarea planurilor de activitate in concordanta cu strategia de dezvoltare;
  • Coordoneaza activitatea structurii de economie sociala, inclusiv procesul de productie si vanzare;
  • Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzare;
  • Coordoneaza echipa, care include si persoane din grupuri vulnerabile si/sau cu dizabilitati;
  • Se asigura de organizarea acesteia si a proceselor de productie in cel mai eficient mod posibil;
  • Realizeaza impreuna cu responsabilul de RU al organizatiei angajarea personalului nou in intreprinderea sociala;
  • Urmareste procedurile pentru efectuarea achizitiilor, urmareste si se asigura ca utilajele si toate mijloacele tehnice din productie sa fie in stare buna de functionare si asigura necesarul de materiale pentru productie,
  • Concepe si asigura implementarea fluxul de productie si respectarea termenelor de livrare;
  • Urmareste calitatea produselor realizate si eficientizeaza activitatea din punct de vedere economic si pentru obtinerea sustenabilitatii;
  • Participa sau asigura participarea intreprinderii sociale la targuri de specialitate si evenimente de promovare a produselor; se asigura de organizarea unor astfel de evenimente;
  • Are initiativa si propune conducerii organizatiei ideile privind dezvoltarea de noi produse, testarea acestora, imbunatatirea celor existente, noi colaborari si gasirea de canale noi de distributie si eficientizare a proceselor;
  • Se asigura ca sunt realizate si depuse la timp documentele de raportare lunara a activitatii stabilite in acord cu conducerea organziatiei, precum si cele impuse de catre finantatorul proiectului si cerintele legale;
  • Alte sarcini legate de proiectul de dezvoltare, dezvoltarea businessului social, sau cele in concordanta cu legislatia romana in vigoare;
  • Colaboreaza cu echipa de proiect, conducerea si personalul organizatiei;

Cerinte:

  • Studii superioare/masterale (de preferinta management/ marketing) absolvite
  • Rezultate academice bune/foarte bune pe perioada studiilor
  • Experienta in vanzari anterioara poate fi un avantaj
  • Experienta anterioara intr-o pozitie de conducere proiect/echipe de lucru - poate fi un avantaj
  • Gandire strategica, abilitati excelente de comunicare, relationare, managementul eficient al echipei
  • Cunostinte bune de operare PC
  • Persoana motivata pentru a activa in domeniul de business social, spirit antreprenorial, dinamica, inovatoare, orientata spre rezultate.


Localizarea postului: Galati

Program de lucru: 8 ore /zi . Disponibilitate de deplasari pana la 30% din timpul de lucru. Disponibilitate pentru flexibilitatea programului in special in caz de targuri si expozitii, deplasari.

Salariul: Competitiv.

Vor fi depuse pe adresa angajari@inimadecopil.ro :
-    CV in format european
-    scrisoare de motivatie de maxim 1 pagina A4 – Arial 10
-    un document cu creionarea unei strategii de dezvoltare pentru un atelier de produse hand-made – start-up – 1 pagina A4.- Arial 10
pana la data de 25 august 2015.

Start-up-ul va fi finantat pana in luna decembrie 2015 prin fondul structural european in cadrul proiectului ”$E$-Sustinere Economica si Sociala pentru persoane vulnerabile”, urmarindu-se ca apoi sa atinga in 6 luni punctul de break-even.

Relatii suplimentare la office@inimadecopil.ro.

Persoanele preselectate pentru interviu vor fi contactate. Va rugam sa ne anuntati orice conditii care ne-ar face imposibila contactarea dumneavoastra in aceasta perioada.

 

ANUNTURI / STIRI ORGANIZATIE
Evenimente Stiri Resurse Cercetari
toate stirile
Evenimente Angajari Training
toate anunturile