«  Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013  »

Granturi in valoare de 200.000 euro in competitia "Idei din Tara lui Andrei" pentru proiecte de mediu si educatie profesionala

Postata in: Oportunitati de finantare
Data: 2017-04-20

 

 

  • OMV Petrom lanseaza a 6-a editie a competitiei „Idei din Tara lui Andrei”, sprijinind proiectele de mediu si educatie profesionala ce utilizeaza tehnologii inovatoare si componente de digitalizare.
  • Competitia se desfasoara intre 20 aprilie si 24 mai si se adreseaza persoanelor fizice, ONG-urilor, unitatilor sau institutiilor de invatamant, autoritatilor administratiei publice locale sau institutiilor publice.
  • Vor fi acordate finantari individuale de pana la 20.000 euro, valoarea totala a granturilor fiind de 200.000 euro.

Bucuresti, 20 aprilie 2017 – Competitia „Idei din Tara lui Andrei” revine cu cea de-a 6-a editie in care se pot inscrie proiecte ce vizeaza dezvoltarea invatamantului profesional si protectia mediului inconjurator, folosind tehnologii inovatoare si componente de digitalizare. Inscrierile se realizeaza pana pe 24 mai 2017, pe site-ul www.taraluiandrei.ro, iar proiectele castigatoare pot primi finantari de pana la 20.000 euro fiecare.

Idei din Tara lui Andrei” este o competitie de proiecte care se desfasoara la nivel national si urmareste sa sprijine dezvoltarea sustenabila a comunitatilor din Romania si sa incurajeze romanii cu spirit de initiativa. In editia din 2017, vor fi acceptate ideile care propun proiecte din urmatoarele doua domenii:

  • Educatie profesionala – proiecte care contribuie la dezvoltarea educatiei profesionale si tehnologice din Romania, proiecte care imbunatatesc actul educational, imbogatesc baza materiala si incurajeaza dezvoltarea competentelor transversale si profesionale ale elevilor si profesorilor din invatamantul profesional si tehnologic, public.
  • Mediu - proiecte care incurajeaza si promoveaza folosirea eficienta si responsabila a resurselor naturale care inoveaza pentru protectia mediului, care contribuie la imbunatatirea calitatii aerului si a apei, la reducerea poluarii, la cresterea eficientei energetice.

Proiectele care au o componenta de digitalizare sau inovatie cu ajutorul tehnologiei vor fi punctate suplimentar.

De 10 ani ne implicam in proiecte de responsabilitate sociala.  Sustinem romanii cu initiativa prin programul „Idei din Tara lui Andrei”. Suntem martori ca o idee buna poate schimba o comunitate, un oras, o tara intreaga. Continuam in acest an cu cele doua teme: educatia profesionala si mediul inconjurator. Asteptam proiecte indraznete si de impact care sa integreze cat mai mult noile tehnologii in rezolvarea problemelor identificate.” a declarat Mona Nicolici, Manager Departament Sustenabilitate, OMV Petrom.

Proiectele vor fi evaluate prin vot public si jurizate de reprezentanti ai mai multor organizatii nonguvernamentale, reprezentanti ai OMV Petrom, jurnalisti si experti din domeniul educatiei profesionale si mediului, astfel:

  • Vot public (30%) - in perioada 16 iunie - 25 iunie 2017;
  • Jurizare (70%) -  in perioada 16 iunie - 27 iunie 2017.

Castigatorii vor fi anuntati pe 5 iulie.

In primele 5 editii ale competitiei „Idei din Tara lui Andrei”, OMV Petrom a oferit finantari in valoare totala de aproximativ 700.000 de euro pentru 70 de proiecte desfasurate in 30 de judete din Romania, precum Bihor, Dolj, Buzau, Gorj, Hunedoara, Valcea, Mures, Maramures, Botosani etc.

Mai multe informatii despre cea de-a 6-a editie a competitiei sunt disponibile pe: www.taraluiandrei.ro.

 

OMV Petrom – Resourcefulness

Din 2012, OMV Petrom a adoptat conceptul grupului OMV pentru un business responsabil – Resourcefulness. Ne propunem sa dezvoltam relatii bazate pe castig reciproc intre societate, mediu si companie, prin solutii inovative. Ne concentram pe managementul apei si al CO2, inovatie, energii noi si educatie pentru dezvoltarea oamenilor.

OMV Petrom este semnatar al UN Global Compact. Standardele de etica si codul de conduita reglementeaza toate relatiile de afaceri, iar dialogul si implicarea partilor interesate sunt parte integranta a practicii comune de business.

"Tara lui Andrei" este principala platforma de implicare in comunitate. Din 2007 pana in prezent am alocat peste 44 milioane euro pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania. 

 

ANUNTURI / STIRI ORGANIZATIE
Evenimente Stiri Resurse Cercetari
toate stirile
Evenimente Angajari Training
toate anunturile