«  Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013  »

METRO - Starurile Comunitatii premiaza societatile comerciale care fac bine in comunitate

Postata in: Oportunitati
Data: 2014-05-15



METRO Cash & Carry Romania cauta intreprinderi mici sau mijlocii care, prin initiativele lor, contribuie la bunastarea comunitatii din care fac parte. Daca stii  companii care se potrivesc profilului, da-le de stire si incurajeaza-le sa se inscrie. Proiectul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi un premiu  in valoare de 200.000 de lei, jumatate din aceasta suma fiind dedicata  sustinerii de catre castigator a unor proiecte relevante pentru comunitate.

Ce este METRO – Starurile Comunitatii?

Cu ocazia aniversarii a 50 de ani de activitate pe piata internationala, METRO Cash & Carry doreste sa contribuie la recunoasterea si recompensarea antreprenorilor independenti care sustin proiecte sociale, culturale, ecologice din comunitatea lor.

METRO - Starurile Comunitatii in trei etape:

  • pana in 5 iunie: inscrieri si votare
  • 5 iunie – 12 iunie: desemnarea finalistilor, vizitele pe teren pentru validarea finalistilor  si procesul de jurizare
  • 19 iunie: Gala de Premiere a castigatorului METRO – Starurile Comunitatii

Cum se pot inscriecompaniile?

Acestia trebuia sa povesteasca, in sectiunea dedicata concursului METRO – Starurile Comunitatii, de pe www.metro.ro , despre actiunile lor sociale, educationale sau de mediu, printr-o descriere care sa reflecte angajamentul fata de comunitate. Ii incurajam sa completeze povestea cu fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine actiunile si care il pot ajuta sa stranga cat mai multe voturi din partea publicului.

Cum pot castiga?

Pentru a castiga competitia „METRO – Starurile Comunitatii”, companiile trebuie sa convinga publicul si membrii comunitatii din care fac parte sa le voteze proiectul pana in 5 iunie. Cele mai votate 20 de povesti intra in finala competitiei, urmand a fi evaluate si validate in teren.

Cine evalueaza competitorii?

Juriul competitiei “METRO – Starurile Comunitatii” este format din lideri de opinie din domenii cheie, precum antreprenoriat, comert, ONG-uri si media din zona de responsabilitate sociala, si anume:

Radu Merica, Presedinte Camera de Comert si Industrie Romano-Germana 

Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF

Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro

Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC)

Marius Ghenea, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat”

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

 

Toti antreprenorii sunt invitati sa se inscrie in competitia METRO – Starurile Comunitatii pentru a face cunoscuta contributia companiei lor prin proiecte sociale, culturale sau ecologice! 

 

(Sursa foto: aici)

 

ANUNTURI / STIRI ORGANIZATIE
Evenimente Stiri Resurse Cercetari
toate stirile
Evenimente Angajari Training
toate anunturile